Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: Media reklamowe (0 - 6 z 6)
(cytat, str. 23) "Przekaz reklamowy dociera do odbiorców za pośrednictwem mediów. Wybór mediów oraz ich kompozycja stanowią kolejny element briefu reklamowego. Media odgrywają szczególną rolę- stanowią pomost, przez który reklama jest przekazywana do docelowego segmentu rynku, kształtując świadomość istnienia marki, produktu, wywołując potrzeby i chęć ich zaspokojenia. Jako ważny składnik kampanii reklamowej media pełnią dwie funkcje: -rozgłosu (jest to związane z informacyjną i kulturową rolą środków komunikacji masowej w życiu społecznym); -transmisji (wynikającej z technicznych możliwości dotarcia w określonym miejscu i czasie do wybranych grup adresatów)."
Słowa kluczowe:Media reklamowe Komentarze i źródła pierwotne: Borys T. "Etementy teorii jakości" PWN, Warszawa 1980 Kiliński A. "Jakość" WNT, Warszawa 1979 Lisiecka K. " Zarządzanie jakością produktów w przedsiębiorstwie przemysłowym" Wydawnictwo Uczelniane AE, Katowice 1993 Mantura W. "Ekonomiczna ocena jakości- wybrane sytuacje decyzyjne" Problemy Jakości, nr 1/92 Wasilewski L. "Podstawy zarządzania jakością". Wydawnictwo Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania, Warszawa 1998.
(cytat, str. 71) Poprzez medium reklamy rozumiemy klasę mediów wykorzystywanych do przekazywania treści reklamowych zbliżonych charakterystyką oddziaływania na konsumentów. Inaczej medium reklamy jest to sposób, w jaki reklama ma docierać do adresata. Kategoria ta ma charakter najszerszy, a w jej ramach wyróżniamy m.in. następujące media reklamowe: telewizja, radio, prasa, reklama zewnętrzna, direct mail, kino.
(cytat, str. 96) Planowanie mediów to proces proektowania różnych działań, których zadaniem jest wykorzystanie czasu i przestrzeni reklamowych do osiągnięcia celów. To przede wszystkim przewidywanie i ocena możliwości medialnych, oparta na wiedzy o poszczególnych mediach i środkach reklamy oraz wiedzy o zachowaniu konsumentów pod wpływem mediów.
(parafraza, str. 98 - 107) Proces decyzyjny dotyczący doboru mediów i środków reklamy obejmuje następujące etapy: 1) Ustalenie celów użycia mediów reklamy. 2) Ustalenie zasadniczej strategii mediów. 3) Wybór mediów reklamy. 4) Wybór środków reklamy przy wykorzystaniu kryteriów ilościowych i jakościowych. 5) Szczegółowe pozycje w ramach środków reklamy. 6) Harmonogram użycia środków reklamy.
(parafraza, str. 107 - 121) Kryteria doboru środków i mediów reklamowych: 1) Zasięg oddziaływania środka reklamowego- zasięg terytorialny. 2) Zasięg oddziaływania reklamy lub środka reklamy (rating)- odsetek ludzi mających kontakt z reklamą. 3) Intensywność oddziaływania środków reklamy- średnia liczba kontaktów przedstawiciela grupy docelowej z przekazem reklamowym. 4) Selektywność mediów i środków reklamy zapewniająca dotarcie do docelowego audytorium reklamy. 5) Wielkość budżetu reklomawego. 6) Koszt dotarcia do docelowego audytorium reklamy. 7) Strategia przekazu reklamowego. 8) Zakładane cele działań reklamowych. 9) Wybór innych mediów do tej samej kampanii reklamowej. 10) Strategia mediów i środków reklamy. 11) Czas- planowany okres prowadzenia kampanii, termin rozpoczęcia kampanii. 12) System dystrybucji reklamowanego produktu. 13) Media stosowane przez konkurencję. 14) Charakterystyka potencjalnych nabywców produktu oraz ich przyzwyczajeń i prefrencji. 15) Charakter produktu. 16) Cechy charakteryzujące media i środki reklamy.