Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: opakowanie (0 - 20 z 55)




Jim Blythe, Komunikacja marketingowa. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1409-X (61+17)

Zbigniew Korzeń, Logistyczne systemy transportu bliskiego i magazynowania. Tom 1. Infrastruktura, technika, informacja, Instytut Logistyki i Magazynowania, Poznań 1998, ISBN: 83-87344-20-6 (69+0)



Czesław Skowronek, Logistyka w przedsiębiorstwie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1402-2 (93+0)



Ryszard Kłeczek, Marketing. Jak to się robi, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław 1992, ISBN: 83-04-03931-1 (45+0)



Ewa Kosińska (red.), Marketing międzynarodowy Zarys problematyki. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1788-1 (200+61)



Colin F. Hales, Opakowanie jako instrument marketingu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-208-1223-2 (58+0)
 
: Następna >>