Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: Podzia�� medi��w reklamowych (0 - 1 z 1)
(cytat, str. 25) "Media wykorzystywane w reklamie dzieli się też ze względu na formę przekazu na: -transmisyjne- telewizja, radio, -drukowane- gazety, magazyny, ulotki, -bezpośrednie- poczta, media elektroniczne, telefon, -reklamy zewnętrznej- ruchome, nieruchome (plakaty), -pozostałe media- księgi adresowe, telefoniczne, kino."
Słowa kluczowe:Podział mediów reklamowych Komentarze i źródła pierwotne: prof. dr hab. Ireneusz Rutkowski - Szkołą Główna Handlowa w Warszawie, Katedra Rynku i Marketingu