Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: telewizja (0 - 15 z 15)




Stanisław Juszczyk, Człowiek w świecie elektronicznych mediów - szanse i zagrożenia. , Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2000, ISBN: 83-226-0956-6 (21+0)

Chris Anderson, Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głos, Media Rodzina, Poznań 2008, ISBN: 9788372782724 (67+8)



Jim Blythe, Komunikacja marketingowa. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1409-X (61+17)



Henryk Mruk (red.), Komunikowanie się w marketingu. , Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1523-1 (245+10)



Andrzej Sznajder, Marketing sportu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1739-3 (47+3)



Stanley J. Baran, Dennis K. Davis, Teorie komunikowania masowego. , Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2007, ISBN: 978-83-233-2265-8 (76+12)



David Clarke, Zachowania prospołeczne i antyspołeczne. , Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003, ISBN: 8389574896 (30+8)