Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: rzeczywistość (0 - 10 z 10)




Anna Murdoch, Kreatywność w reklamie. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-13613-8 (28+0)

Herb Cohen, Negocjować możesz wszystko. , Helion, Gliwice 2005, ISBN: 83-7361-985-2 (6+11)



Gareth Morgan, Obrazy organizacji. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1997, ISBN: 83-01-12235-8 (61+0)



Zdzisław Nosal, Ograniczona racjonalność i rosnąca niepewność, z znaczenie podejścia problemowego w teorii organizacji i psychologii zarządzania. , , 1985, ISBN: PL ISSN 0079-4872 (1+0)



Stefan Kwiatkowski, Przedsiębiorczość intelektualna. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000, ISBN: 83-01-13182-9 (42+0)



Vera Birkenbihl, Psychologia prowadzenia negocjacji. Profesjonalne techniki negocjacyjne z eksperymentami i ćwiczeniami, ASTRUM, Wrocław 1997, ISBN: 83-87197-17-3 (41+12)



Leszek Kiełtycki, Technologie i systemy komunikacji. oraz zarządzania informacją i wiedzą, Difin, Warszawa 2008, ISBN: 978-93-7251-882-8 (24+1)



Stanley J. Baran, Dennis K. Davis, Teorie komunikowania masowego. , Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2007, ISBN: 978-83-233-2265-8 (76+12)



Gareth Morgan, Wyobraźnia Organizacyjna. Nowe sposoby postrzegania, organizowania i zarządzania, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001, ISBN: 83-01-13377-5 (52+0)