Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: zr����nicowanie (0 - 5 z 5)
(cytat, str. 71) Zróżnicowanie cen występuje, gdy ten sam produkt jest sprzedawany różnym odbiorcom (grupom odbiorców) po różnej cenie, przy czym różnica ta powstaje w bezpośredniej proporcji do kosztów (w tym kosztów sprzedaży).
(cytat, str. 112 - 113) Rozważmy dwa krańcowo odmienne typy różnicowania: 1. Jeżeli wszyscy kupujący zgadzają się, że produkt A jest lepszy niż produkt B, oznacza to iż są one zróżnicowane pionowo. W rezultacie, gdy produkty A i B oferowane są w tej samej cenie, nikt nie będzie kupował produktu B. 2. Jeżeli produkty A i B różnią się od siebie pod względami niezależnymi od ogólnej oceny kupujących, są zróżnicowane poziomo. Jeśli sprzedawane są w tej samej cenie, niektórzy będą woleli produkt pierwszy, a inni - drugi.
(cytat, str. 27) ,,Zróżnicowanie wyrobów oznacza, że istniejące firmy mają wyrobioną markę i wiernych klientów. Może to być efektem poprzedniej działalności reklamowej, poziomu obsługi klientów, odmienności wyrobów, czy tego, że firmy te były pierwsze w danym sektorze. Zróżnicowanie stwarza bariery wejścia, zmuszając wchodzącego do ponoszenia dużych wydatków dla przezwyciężenia istniejącej lojalności klientów.''
(cytat, str. 266) Zróżnicowanie odzwierciedla pragnienie klientów, aby mieć wybór pośród licznych konkurencyjnych i uzupełniających się produktów. Zróżnicowanie przejawia się zarówno szerokością, jak i głębokością linii produktu, a także różnorodnością marek prowadzących przez pośrednika, co podnosi jego atrakcyjność dla konsumenta.