Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: dostawca (0 - 20 z 34)




John Bramham, Benchmarking w zarządzaniu zasobami ludzkimi. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004, ISBN: 83-89355-33-7 (55+0)

Jerzy Kisielnicki, Jan Turyna, Decyzyjne systemy zarządzania. , Difin, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-7641-622-9 (38+32)



Philip Kotler, Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1569 (40+17)



Mark Norris, E-biznes. , Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Warszawa 2001, ISBN: 83-206-1398-1 (21+0)



Marcin Nowakowski (red.), Eurobiznes. , Szkoła Głowna Handlowa, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-7378-383-6 (53+0)



Jarosław Witkowski, Elżbieta Gołębska, Danuta Kempny, Eurologistyka w zarządzaniu międzynarodowym. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005, ISBN: 83-01-14531-5(01) (28+13)



Marek Ciesielski (red.), Instrumenty zarządzania logistycznego. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2006, ISBN: 83-208-1635-1 (30+15)



Stefania Jurek-Stępień (red.), Konkurencyjność, marketing, informacja. (Materiały i Prace Instytutu Funkcjonowania Gospodarki Narodowej, t. 83) , Szkoła Głowna Handlowa, Warszawa 2002, ISBN: 0239-9512 (36+0)



Philip Kotler, Marketing od A do Z. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1483-9 (30+12)



Anna Czubała, Agata Jonas, Tomasz Smoleń, Jan Wiktor, Marketing usług. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-7484-020-X (105+24)



Leszek F. Korzeniowski, Menedżment. Podstawy zarządzania, EAS, Kraków 2010, ISBN: 978-83-61645-44-3 (139+15)



Dennis Lock, Podręcznik zarządzania jakością. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, ISBN: 83-01-13742-8 (364+0)



Amrit Tiwana, Przewodnik po zarządzaniu wiedzą. e-biznes i zastosowania CRM, Placet, Warszawa 2003, ISBN: 83-85428-83-6 (100+0)



Tadeusz T. Kaczmarek, Ryzyko i zarządzanie ryzykiem. Ujęcie interdyscyplinarne, Difin, Warszawa 2005, ISBN: 83-7251-483-6 (101+0)



James C. Anderson, Sprzedawcy wartości. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2010, ISBN: 978-83-264-0219-7 (27+0)
 
: Następna >>