Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: kontekst (0 - 19 z 19)

Zaltman G., Jak myślą klienci, FORUM, Poznań 2003
Sikorski C., Język konfliktu, C.H. Beck, Warszawa 2005
Jakubowska U. (red.), Komunikacja między ludźmi, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007
Czubała A., Jonas A., Smoleń T., Wiktor J., Marketing usług, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006
Simerson B., Venn M., Menedżer jako lider, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2010
Mikuła B., Organizacje oparte na wiedzy, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2006
Kostera M., Postmodernizm w zarządzaniu, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996
Konecki K., Studia z metodologii badań jakościowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000
Tkaczyk P., Zakamarki marki, Helion, Gliwice 2011
Łopusiewicz B. (red.), Zarządzanie wiedzą w systemach informacyjnych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2004
Lewicki R., Zasady negocjacji : kompendium wiedzy dla trenerów i menedżerów, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2005