Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: kampania reklamowa (0 - 7 z 7)
(parafraza, str. 268) Prezes niedużej firmy chciał przeprowadzić kampanię reklamową. Do opracowania strategii, planu marketingowego i koncepcji spotów reklamowych, Wynajął specjalistów. Celem zampanii było zwiększenie sprzedaży produktu. Agencja przygotowała kilka pomysłów, a o tym który zostanie zrealizowany miały rozstrzygnąć wyniki badań. Podczas tzw. grup focusowych, na których klientki wypowiadały się o poszczególnych reklamach, jednogłośnie wybrana została reklama X. Prezes uznał jednak, iż ma przeczucie co do reklamy Y, iż będzie lepsza. Mimo, iż zatrudnieni specjaliści próbowali wpłynąć na decyzję Prezesa, pozostał on przy realizacji reklamy Y. Tym samym w efekcie Prezes był zadowolony chwaląc się znajomym reklamą, ale sprzedaż nie wzrosła.
(cytat, str. 212) Jednym z celów kampanii reklamowych jest ułatwienie konsumentom przechowywania i przywoływania uczuć i myśli związanych z określonym produktem. Na przykład liczymy na to, że dostarczenie bezpłatnej próbki lub reklama odcisną obraz produktu w pamięci konsumenta; obraz, który konsument przypomni sobie, kiedy nadejdzie czas decyzji o dokonaniu zakupu.
(cytat, str. 19) "Kolejnym elementem briefu jest ustalenie celów, jakim ma służyć dana kampania reklamowa. Wśród celów formułuje się zazwyczaj trzy cele podstawowe: informowanie, przekonywanie i przypominanie."
Słowa kluczowe:kampania reklamowa Komentarze i źródła pierwotne: prof. dr hab. Andrzej Sznajder - Szkoła Główna Handlowa w Warszewie, Instytut Marketingu Międzynarodowego
(cytat, str. 143 - 144) Organizacja kampanii reklamowej zawiera następujące stadia decyzyjne: badawcze i wykonawcze: -określenie celów kampanii reklamowej (), -określenie nakładów na kampanię reklamową (), -opracowanie taktyki reklamy (), -wybór środków reklamy (), -uruchomienie kampanii reklamowej ().
(cytat, str. 347) "Kampanie reklamowe o charakterze instytucjonalnym, ukierunkowane na wybranych, docelowych odbiorców, np. liderów opiniotwórczych, osoby dorosłe zaczynające karierę, kobiety itd."
(cytat, str. 67 - 68) Istotną cechą charakterystyczną kampanii społecznych jest fakt, że w odróżnieniu od kampanii komercyjnych, mają one na celu modyfikowanie postaw czy zachowań bardzo nieraz silnie zakorzenionych w psychice adresatów przekazu, wobec zmiany których naturalnych wewnętrzny opór wynikający z ich ugruntowanego miejsca w systemie elementów poznawczych jest bardzo silny. Dlatego w obliczu obserwowanego stopniowego spadku efektywności perswazji wraz z intensywnością wykorzystania poszczególnych instrumentów komunikacji marketingowej, tym bardziej konieczne staje się podejmowanie ciągłych prób poszukiwania nowych, skuteczniejszych narzędzi i technik perswazyjnych.
(cytat, str. 101) Kampania reklamowa to celowe ukierunkowanie i koncentracja działalności reklamowej w określonym czasie, w zależności od istniejącej sytuacji na rynku.