Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: kampania reklamowa (0 - 7 z 7)




Rafał Szczepanik, 17 śmiertelnych błędów szefa. , Helion, Gliwice 2010, ISBN: 978-83-246-27-22-6 (5+26)

Gerald Zaltman, Jak myślą klienci. Podróż w głąb umysłu rynku, FORUM, Poznań 2003, ISBN: 83-7412-091-6 (28+0)



Henryk Mruk (red.), Komunikowanie się w marketingu. , Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1523-1 (245+10)



Marek Prymon, Menedżerskie i społeczne aspekty współczesnego marketingu. , Ekspert, Wrocław 1999, ISBN: 83-87038-36-9 (73+16)



Yvan Allaire, Myślenie strategiczne. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000, ISBN: 83-01-13232-9 (53+10)



Krystyna Śliwińska, Mirosław Pacut (red.), Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-264-1030-7 (38+14)



Marian Strużycki, Robert Nowacki, Reklama w przedsiębiorstwie. , Difin, Warszawa 2002, ISBN: 83-7251-254-X (41+5)