Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: polityka firmy (0 - 7 z 7)




Philip Kotler, Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1569 (40+17)

Zbigniew Nęcki, Komunikacja i negocjacje a współdziałanie interpersonalne. , Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2009, ISBN: 978-83-7611-421-7 (43+0)



Maria Sierpińska, Tomasz Jachna, Ocena przedsiębiorstwa według standardów światowych. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-01-14987-1 (138+10)



Mariusz Andrzejewski, Rachunkowość a ujawnianie informacji przez spółki giełdowe. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, ISBN: 83-01-13758-4 (25+0)



David Clutterbuck, Równowaga między życiem zawodowym a osobistym. Przewodnik dla specjalistów do spraw personalnych, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2005, ISBN: 83-89355-51-5 (21+2)



Łukasz Wróblewski, Strategie marketingowe w instytucjach kultury. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-208-1982-3 (52+0)



Zdzisława Janowska, Zarządzanie zasobami ludzkimi. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1867-3 (20+5)