Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: marketing mi��dzynarodowy (0 - 20 z 33)




Paul Gibbs, Jak robić interesy we Wspólnocie Europejskiej. , Nowe Wydawnictwo Polskie, Warszawa 1990, ISBN: 8385135316 (12+1)

Lucyna Witek, Jan Adamczyk, Marketing międzynarodowy. , Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2008, ISBN: 978-83-7199-480-7 (104+3)
 
: Następna >>