Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: marketing partnerski (0 - 20 z 44)




Philip Kotler, Marketing od A do Z. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1483-9 (30+12)

Krzysztof Fonfara, Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1485-5 (29+5)



Agnieszka Izabela Baruk, Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7251-630-8 (28+8)



Jacek Stanisław Ławicki, Marketing sukcesu- partnering. , Difin, Warszawa 2005, ISBN: 83-7251-517-4 (47+0)



Tadeusz Wojciechowski, Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem. , Difin, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7641-380-8 (74+3)



Małgorzata Dolińska, Projektowanie systemów informacyjnych na przykładzie zarządzania marketingiem. , Placet, Warszawa 2003, ISBN: 83-85428-81-X (48+0)



Ian H. Gordon, Relacje z klientem. Marketing partnerski, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 8320813204 (49+0)
 
: Następna >>