Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: personalizacja (0 - 6 z 6)
(cytat, str. 19) "Program ścisłych więzi z klientami zmierza do pełnej personalizacji, czyli dostosowania produktu do konkretnej potrzeby określonego odbiorcy. Idea indywidualnego podejścia do klienta jest jedyną miarą marketingu partnerskiego".
(cytat, str. 19) "Koncepcja personalizacji, czego wyrazem jest troska o wytworzenie odczucia indywidualnego podejścia do każdego klienta powinna stanowić wartość nadrzędną dla firmy. Personalizacja powinna być narzędziem dotarcia z określoną ofertą przygotowaną pod opisanego odbiorcę".
(cytat, str. 177) Istotną decyzją strategiczną jest wybór modelu KCRM(zarządzania relacjami z klientami na bazie wiedzy), który może bazować na dominacji kodyfikacji lub personalizacji. Kodyfikacja bywa właściwa w wypadku takich procesów, jak: wsparcie techniczne, weryfikacja kredytowa, ocena wiarygodności finansowej czy rozwiązywanie problemów. Personalizacja skupia się na łączeniu pracowników wiedzy, partnerów i klientów. Przydatna jest do rozwiązywania problemów jednorazowych i bardziej złożonych. W wypadku KCRM każda z tych strategii musi znaleźć swój udział w systemie KCRM, ale z różną wagą.
(cytat, str. 141) Personalizacja (personalization): Podejście do zarządzania wiedzą ułatwiające komunikację i dzielenie się wiedzą ukrytą, które kładzie jednocześnie mniejszy nacisk na próby utrwalenia wiedzy w postaci sformalizowanej.
(cytat, str. 232) Personalizacja jest procesem, który umożliwia opatrzenie nazwiskiem lub nazwą klienta narzędzi komunikowania się oraz produktów i usług, co samo w sobie stanowi dodatkową wartość, ponieważ wyróżnia nabywcę spośród większej grupy.
(cytat, str. 234 - 235) Kodyfikacja i personalizacja ujawniają rodzaje i obszary wiedzy, którymi należy zarządzać. Największym kryterium jest personalizacja, czyli ujawnienie relacji między pracownikami współpracującymi oraz pomiędzy przywódcami, menadżerami i wykonawcami. Kodyfikacja charakteryzuje relacje występujące między osobą a dokumentem. Oba podejścia wymagają jednak wprowadzenia nowoczesnych technologii jako podstawy umożliwiającej pracownikom wykorzystanie doświadczeń innych. Strategia kodyfikacji obejmuje gromadzenie wszelkich danych, informacji i wiedzy w komputerowych bazach danych, które są cyklicznie uzupełniane o dodatkowe informacje lub wnioski z przeprowadzonych projektów i przedsięwzięć. Kodyfikacja dotyczy głównie wiedzy jawnej, jasno sprecyzowanej i zgromadzonej w postaci formalnej. Stosowanie tej strategii wymaga umiejętności wykorzystania nowoczesnej infrastruktury i technologii informatycznej. Zastosowanie systemu zarządzania wiedzą w oparciu o bazy danych ma charakter scentralizowany. Podstawą strategii personalizacji jest założenie, że wiedza jest ściśle związana z człowiekiem. Strategia personalizacji polega na wymianie informacji i wiedzy pomiędzy pracownikami w sposób bezpośredni lub pośredni. Zatem głównym, sposobem realizacji tej strategii jest tworzenie sieci powiązań między pracownikami i umożliwienie im kontaktów. Dotyczy to szczególnie wiedzy cichej, która wynika z doświadczenia, przekonania, umiejętności, ukrytych wartości i predyspozycji pracowników. Wiedza ta może być przekazywana w postaci couchingu lub mentoringu wpływając na możliwości uczenia i doskonalenia się. Jest to system zarządzania zdecentralizowany.