Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: przewaga (0 - 8 z 8)




Waldemar Tarczyński, Marek Zwolankowski, Inżynieria finansowa. , Placet, Warszawa , ISBN: 83-85428-40-2 (42+9)

Grażyna śmigielska, Kreowanie przewagi konkurencyjnej w handlu detalicznym. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2007, ISBN: 978-83-7252-364-8 (2+0)



Jacek Stanisław Ławicki, Marketing sukcesu- partnering. , Difin, Warszawa 2005, ISBN: 83-7251-517-4 (47+0)



Janusz Czekaj, Metody zarządzania informacją w przedsiębiorstwie. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 83-7252-067-4 (25+38)



Krzysztof Obłój, Mikroszkółka zarządzania. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994, ISBN: 83-208-0957-6 (51+10)



Krzysztof Obłój, Strategia sukcesu firmy. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1998, ISBN: 83-208-1161-9 (61+0)



Grzegorz Myśliwiec, Techniki i triki negocjacyjne. , EFEKT, Warszawa 1999, ISBN: 83-87338-08-7 (33+2)



Adam Stabryła, Zarządzanie projektami ekonomicznymi i organizacyjnymi. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, ISBN: 978-83-01-14846-1 (127+0)