Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: oczekiwanie (0 - 13 z 13)




Roger Fisher, William Ury, Dochodząc do Tak!. Negocjowanie bez poddawania się, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994, ISBN: 83-208-0955-X (39+9)

Maria Sławińska (red.), Handel we współczesnej gospodarce. , Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2006, ISBN: 978-83-924038-0-7 (29+0)



Magdalena Kachniewska, ISO 9001 w przedsiębiorstwie turystycznym. , Oficyna Wydawnicza Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego, Warszawa 2004, ISBN: 83-88690-69-8 (39+0)



Brian Tracy, Maksimum osiągnięć. , Muza, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-7495-246-0 (81+0)



Jacek Stanisław Ławicki, Marketing sukcesu- partnering. , Difin, Warszawa 2005, ISBN: 83-7251-517-4 (47+0)



Robert Rządca, Negocjacje w interesach. Jak negocjują organizacje, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1464-2 (36+0)



Gavin Kennedy, Negocjować można wszystko. Jak za każdym razem doonać udanej transakcji, Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 1999, ISBN: 83-85881-75-1 (66+0)



Gareth Morgan, Obrazy organizacji. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1997, ISBN: 83-01-12235-8 (61+0)



Krzysztof Opolski, Strategia jakości w nowoczesnym zarządzaniu bankiem. , Instytut Naukowo-Wydawniczy OLYMPUS CEiRB, Warszawa 1998, ISBN: 83-86069-91-0 (14+13)



Robert Karaszewski, Systemy zarządzania jakością największych korporacji świata i ich dyfuzja. zjawisko, rozwój, znaczenie, Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń 2003, ISBN: 8323115745 (59+5)



Magdalena Kachniewska, Zarządzanie jakością usług turystycznych. , Difin, Warszawa 2002, ISBN: 83-7251-301-5 (21+0)



William B. Martin, Zarządzanie jakością usługi w restauracjach i hotelach. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-7484-023-4 (33+0)



Waldemar Tarczyński, Magdalena Mojsiewicz, Zarządzanie ryzykiem. Podstawowe zagadnienia, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 83-208-1346-8 (78+0)