Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: punkt krytyczny (0 - 5 z 5)




Lechosław Garbarski (red.), Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-208-1957-1 (170+0)

Wiesław M. Grudziewski, Metody projektowania systemów zarządzania. , Difin, Warszawa 2004, ISBN: 83-7251-440-2 (39+3)



Teresa Kiziukiewicz, Sprawozdawczość i informacje finansowe dla menedżera: poradnik praktyczny. , Ekspert, Wrocław 1993, ISBN: (66+2)



David Davis, Zofia Wiankowska-Ładyka (red.), Sztuka zarządzania finansami. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1993, ISBN: 8301110872 (47+12)



Nancy Mingus, Zarządzanie projektami. , Helion, Gliwice 2002, ISBN: 83-7197-830-8 (35+0)