Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: badanie rynkowe (0 - 18 z 18)




Andrzej Balicki, Analiza rynku. , Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania w Gdańsku, Gdańsk 2002, ISBN: 83-913162-1-1 (34+0)

Robert J. Kaden, Badania marketingowe. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1755-3 (26+0)



Paul Hague, Nick Hague, Carol-Ann Morgan, Badania rynkowe w praktyce. , Onepress, Gliwice 2004, ISBN: 83-7361-651-9 (13+1)



Zbigniew Mądrzycki, Informacja faktograficzna. , Centrum Informacji Naukowej, Technicznej i Ekonomicznej, Warszawa 1982, ISBN: (19+1)



Lechosław Garbarski (red.), Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-208-1957-1 (170+0)



John Westwood, Marketing plan. Czyli jak zdobyć klienta, Businessman book, Gdynia 1988, ISBN: 83-900-798-5-2 (50+0)



Romuald Kolman, Poradnik o jakości dla praktyków. , Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego Sp. z o. o., Bydgoszcz 1995, ISBN: 83-85731-92-X (80+1)



Beata Stępień (red.), Transakcje handlu zagranicznego. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1540-1 (107+0)



Frank Krawiec, Zarządzanie projektem innowacyjnym produktu i usługi. , Difin, Warszawa 2000, ISBN: 83-7251-107-1 (48+3)