Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: podmiot (0 - 9 z 9)




Wiesław Sadowski, Decyzje i prognozy. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1977, ISBN: (23+0)

Alicja Majchrzycka-Guzowska, Finanse i prawo finansowe. , Wydawnictwa Prawnicze PWN, Warszawa 1996, ISBN: 83-86702-39-7 (60+0)



Andrzej Bajdak (red.), Internet w marketingu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1484-7 (48+0)



Mirosława Pluta-Olearnik, Marketing usług bankowych. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-208-1229-1 (100+8)



Izabela Bludnik, Neokeynesizm. analiza krytyczna, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2010, ISBN: 978-83-7417-415-2 (162+0)



Ireneusz Fechner, Zarządzanie łańcuchem dostaw. , Wyższa Szkoła Logistyki, Poznań 2007, ISBN: 978-83-917966-8-9 (47+0)