Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
  
<< Poprzednia :

Cytaty i parafrazy dla: klienci (20 - 38 z 38)




Krzysztof Fonfara, Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1485-5 (29+5)

Leszek F. Korzeniowski, Menedżment. Podstawy zarządzania, EAS, Kraków 2010, ISBN: 978-83-61645-44-3 (139+15)



Jean Brilman, Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1375-1 (87+0)



Marcus Buckingham, Po pierwsze: złam wszelkie zasady.. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej, MT Biznes, Warszawa 2001, ISBN: 83-88970-05-4 (65+0)



Andrzej Rogowski, Podstawy organizacji i zarządzania produkcją w przedsiebiorstwie. , CeDeWu, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-7556-232-3 (3+0)



Amrit Tiwana, Przewodnik po zarządzaniu wiedzą. e-biznes i zastosowania CRM, Placet, Warszawa 2003, ISBN: 83-85428-83-6 (100+0)



Emmanuel Gobillot, Przywództwo przez integrację. Budowanie sprawnych organizacji dla ludzi, osiąganie efektywności i zysku.. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2008, ISBN: 9788375266313 (28+3)



Krystyna Wojcik, Public relations od A do Z. Tom 2. , Placet, Warszawa 1997, ISBN: 83-85428-26-7 (44+2)



Agnieszka Żbikowska, Public relations: strategie firm międzynarodowych w Polsce. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1559-2 (46+13)



Svetlana Gudkova, Rozwój małych przedsiębiorstw. Wiedza, sieci osobistych powiązań, proces uczenia się, Wydawnictwa akademickie i profesjonalne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-60807-87-3 (30+0)



Celina Olszak, Ewa Ziemba (red.), Strategie i modele gospodarki elektronicznej. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007, ISBN: (9+0)



Anna Czubała, Roman Niestrój, Jan W. Wiktor (red.), Strategie marketingowe eksporterów. , Katedra Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2010, ISBN: 978-83-927790-7-0 (18+0)



Karl Erik Sveiby, Wiedzieć jak zarządzać. , Centrum Kreowania Liderów, Kłudzienko 1994, ISBN: 83-85385-73-8 (44+2)



Czesław Sikorski, Zachowania ludzi w organizacji. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999, ISBN: 83-01-12915-8 (88+0)



Jacek Kall, Bogdan Sojkin (red.), Zarządzanie produktem - wyzwania przyszłości. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006, ISBN: 978-83-7417-182-3 (71+0)



Krzysztof Janasz, Władysław Janasz, Katarzyna Kozioł, Katarzyna Szopik-Depczyńska, Zarządzanie strategiczne. Koncepcje. Metody. Strategie, Difin, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-7641-212-2 (55+5)



Angie Mohr, Zarządzanie wzrostem firmy. , Helion, Gliwice 2006, ISBN: 83-246-0091-4 (15+0)
  
<< Poprzednia :