Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
(cytat, str. 727) Wyzwania jakie niesie ze sobą kompetentne przeprowadzanie wywiadów, to strach kandydatów, wywołany głównie sformalizowanym charakterem wywiadów oraz znaczeniem , jakie ma dla kandydata sam wywiad. Innym ważnym wyzwaniem jest intensywność, z jaką charakter kandydata i wrażenie, jakie kandydat wywiera na pytającym realizują się podczas wywiadu. 727
(cytat, str. 496) Osoby komunikujące się w małej grupie muszą stawić czoło dwóm istotnym wyzwaniom dla kompetencji: (1) różnicami między celami, oczekiwaniami i potrzebami członków grupy oraz(2) stabilności członkostwa w grupie.
(cytat, str. 91) "Podstawowe wyzwania stojące przed marketingiem i zarządzaniem: 1) poprawienie jakości produktów i usług, 2) opracowywanie nowych produktów, 3) śledzenie zmian preferencji klientów, 4) wzbogacanie lub poprawianie jakości obsługi klientów, 5) zarządzanie konkurencją, 6) poprawianie relacji między marketingiem a innymi funkcjami przedsiębiorstwa, 7) tworzenie w przedsiębiorstwie kultury marketingowej, 8) zapewnienie konkurencyjności cenowej, 9) skupianie się na nowych segmentach rynku, 10) poprawianie efektywności nakładów na działalność handlową."
(cytat, str. 126) (…) wyzwaniem dla przedsiębiorstwa na początku trzeciego tysiąclecia jest wypracowanie kanonów i zasad służących zarządzaniu wiedzą, które w globalnej gospodarce będą głównymi determinantami wyznaczającymi przestrzeń swobody dla ich przetrwania i rozwoju.
(cytat, str. 28) Ostatnie badania wykazują, że współczesne firmy stoją w obliczu czterech zasadniczych wyzwań, które decydują o konkurencyjności firm oraz ciągłym wzroście znaczenia zarządzania zasobami ludzkimi w procesie zarządzania firmą. Zalicza się do nich wyzwania globalne, jakościowe, techniczne i strukturalne oraz społeczne.