Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: warto���� dla klienta (0 - 11 z 11)




Jean Brilman, Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1375-1 (87+0)

Jan Szumilak (red.), Rola handlu w tworzeniu wartości dla nabywcy. , Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2007, ISBN: 978-83-924656-5-2 (89+0)



Zofia Dach (red.), Wprowadzenie do ekonomi. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 1999, ISBN: 83-7252-026-7 (22+0)



Rafał Matwiejczuk, Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Wartość i efektywność, C.H. Beck, Warszawa 2006, ISBN: 83-7387-466-6 (39+0)



Jacek Kall, Bogdan Sojkin (red.), Zarządzanie produktem - wyzwania przyszłości. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006, ISBN: 978-83-7417-182-3 (71+0)