Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: zasada (0 - 20 z 85)




Russell Ackoff, Decyzje optymalne w badaniach stosowanych. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1969, ISBN: (44+0)

Stanisław Owsiak, Finanse publiczne. Teoria i praktyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa , ISBN: 978-83-01-12783-X (65+0)



Marek Wąsowicz (red.), Gospodarowanie zasobami środowiska. Podstawy ekonomiki ochrony środowiska, Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7207-955-8 (35+0)



Magdalena Kachniewska, ISO 9001 w przedsiębiorstwie turystycznym. , Oficyna Wydawnicza Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego, Warszawa 2004, ISBN: 83-88690-69-8 (39+0)



Irwin Bross, Jak podejmować decyzje. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1965, ISBN: (25+0)



Steve Fuller, Knowledge management foundations. , Butterworth-Heinemann, Boston 2002, ISBN: 0-7506-7365-6 (20+0)



Mirosława Pluta-Olearnik, Marketing usług bankowych. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-208-1229-1 (100+8)



Paweł Kowalewski, Grzegorz Tchorek (red.), Mechanizmy funkcjonowania strefy euro. , Narodowy Bank Polski, Warszawa 2010, ISBN: (44+6)



Jan Beliczyński, Metody planowania i kontroli w zarządzaniu reklamą. , Wydawnictwo Akadamii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2007, ISBN: 978-83-7252-351-8 (18+3)



Jim Thomas, Negocjuj aby zwyciężać. 21 zasad prowadzenia skutecznych negocjacji, MT Biznes, Warszawa 2006, ISBN: 83-88970-07-0 (108+2)
 
: Następna >>