Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: orientacja na klienta (0 - 8 z 8)




Philip Kotler, Marketing od A do Z. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1483-9 (30+12)

Marek Turkowski, Marketing usług hotelarskich. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1432-4 (25+0)



Józef Penc, Nowoczesne kierowanie ludźmi. Wywieranie wpływu i współdziałanie w organizacji, Difin, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7251-718-0 (46+0)



Krystyna Mazurek-Łopacińska, Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1362-X (33+0)



Zdzisław Knecht, Zarządzanie i planowanie marketingowe. , C.H. Beck, Warszawa 2005, ISBN: 83-7387-836-X (30+0)



William B. Martin, Zarządzanie jakością usługi w restauracjach i hotelach. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-7484-023-4 (33+0)



Tadeusz Sikora (red.), Zarządzanie jakością według norm ISO serii 9000:2000. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2005, ISBN: 83-7252-260-X (32+0)



Jerzy Łunarski, Zarządzanie jakością. Standardy i zasady. , Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-204-3281-7 (47+0)