Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: informacja zwrotna (0 - 7 z 7)




Wojciech Haman, Jerzy Gut, Docenić konflikt. od walki i manipulacji do współpracy, Kontrakt, Warszawa 2001, ISBN: 83-85924-05-1 (26+1)

Magdalena Karciarz, Informacja w internecie. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-01-16476-8 (26+4)



Mark Thomas, Mistrzowskie zarządzanie ludźmi. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-264-0325-5 (27+9)



William B. Martin, Zarządzanie jakością usługi w restauracjach i hotelach. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-7484-023-4 (33+0)