Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: atmosfera (0 - 9 z 9)




Dale Carnegie, I ty możesz być liderem. , Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 1995, ISBN: 83-85881-22-0 (55+0)

Lucyna Witek, Merchandising. W małych i dużych firmach handlowych, C.H. Beck, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7483-679-1 (54+21)



Adam Stabryła, Podstawy zarządzania firmą. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1995, ISBN: 83-01-11746-X (201+7)



Roger Dawson, Sekrety udanych negocjacji. , Zysk i S-ka, Poznań 2001, ISBN: 83-7150-561-2 (35+3)



Zbigniew Chrościcki, Zarządzanie firmą. wybrane problemy, C.H. Beck, Warszawa 1999, ISBN: 83-7110-385-9 (48+11)



William B. Martin, Zarządzanie jakością usługi w restauracjach i hotelach. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-7484-023-4 (33+0)



Ryszard Kłeczek, Jacek Kall, Adam Sagan, Zarządzanie marką. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-89355-93-0 (25+10)



Mirosława Rybak (red.), Zarządzanie zasobami ludzkimi w firmie. , Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 1998, ISBN: 83-7225-023-5 (89+3)