Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: H.Mruk (0 - 20 z 70)




Martin Parker, Against Management. , Polity Press, Cambridge 2002, ISBN: 0-7456-2925-3 (6+0)

Władysław Findeisen (red.), Analiza systemowa. Podstawy i metodologia, Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1985, ISBN: 83-01-04991-X (8+0)



John Lofland, David Snow, Leon Anderson, Lyn Lofland, Analiza układów społecznych. , Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-7383-399-9 (25+0)



Aleksy Pocztowski, Analiza zasobów ludzkich w organizacjach. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 83-7252-043-7 (16+0)



Agata Stachowicz-Stanusch, Maciej Stanusch, CRM. Przewodnik dla wdrażających. , Placet, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7488-117-3 (3+0)



Marian Mazur, Cybernetyka i charakter. , Państwowy Instytut Wydawniczy, Warszawa 1976, ISBN: (16+0)



Alan Chalmers, Czym jest to, co zwiemy nauką?. , Wydawnictwo Siedmioróg, Wrocław 1993, ISBN: 83-85193-44-8 (17+0)



Russell Ackoff, Decyzje optymalne w badaniach stosowanych. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1969, ISBN: (44+0)



Tadeusz Pszczołowski, Dylematy sprawnego działania. , Wiedza powszechna, Warszawa 1982, ISBN: 83-214-0280-1 (8+0)



Lechosław Garbarski, Elżbieta Duliniec, Jolanta Mazur, Marianna Strzyżewska, Wojciech Wrzosek (red.), Ekspansja czy regres marketingu?. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2006, ISBN: 83-208-1669-6 (5+0)



Jan Woleński, Epistemologia. Tom I. Zarys historyczny i problemy metateoretyczne, Wydawnictwo Aureus, Kraków 2000, ISBN: 83-87887-13-7 (7+0)
 
: Następna >>