Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
  
<< Poprzednia :: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: definiowanie (20 - 40 z 70)




Łukasz Sułkowski, Epistemologia w naukach o zarządzaniu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa , ISBN: 83-208-1590-8 (11+0)

James Westland, Global innovation management. A strategic approach. , Palgrave, New York 2008, ISBN: 978-0-230-52491-0 (5+0)



Urs Birchler, Monika Butler, Information economics. , Routledge, New York 2007, ISBN: 978-0-415-37345-6 (14+0)



Witold Tomasz Bielecki, Informatyzacja zarządzania. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 83-208-1303-4 (41+0)



Jacek Ochman, Integracja w systemach informatycznych. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1992, ISBN: 83-208-0871-5 (5+0)



Romuald Kolman, Inżynieria jakości. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1992, ISBN: 83-208-0867-7 (6+0)



Irwin Bross, Jak podejmować decyzje. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1965, ISBN: (25+0)



Kazimierz Ajdukiewicz, Język i poznanie. Tom II.. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1965, ISBN: (5+0)



Anna Ujwary-Gil, Kapitał intelektualny a wartość rynkowa przedsiębiorstwa. , C.H. Beck, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-255-0860-9 (3+0)



Teresa Hołowka, Kultura logiczna w przykładach. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, ISBN: 83-01-14374-6 (4+0)



Richard Stone, Matematyka w naukach społecznych. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1970, ISBN: (6+0)



Stefan Nowak, Metodologia badań społecznych. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-01-14999-4 (21+0)



Witold Marciszewski, Metody analizy tekstu naukowego. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1981, ISBN: 83-01-03504-8 (3+0)



Jadwiga Stobiecka, Modele pomiaru jakości marketingowej produktów. , Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2010, ISBN: 978-83-7252-470-6 (12+0)
  
<< Poprzednia :: Następna >>