Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: wi��zi (0 - 12 z 12)




Wanda Pindlowa, Infometria w nauce o informacji. , UNIVERSITAS, Kraków 1994, ISBN: 83-7052-163-0 (23+0)

Agnieszka Izabela Baruk, Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7251-630-8 (28+8)



Adam Stabryła, Jerzy Trzcieniecki (red.), Organizacja i zarządzanie. Zarys problematyki, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 1986, ISBN: 8301069805 (142+0)



Jan Lichtarski (red.), Podstawy nauki o przedsiębiorstwie. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2001, ISBN: 8370115225 (76+0)



Adam Nalepka, Struktura organizacyjna. , Antykwa, Kraków 2001, ISBN: 83-87493-61-9 (75+0)



Brian Tracy, Sztuka finalizowania transakcji. , Muza, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-7495-409-9 (39+0)



Jarosław P. Lendzion, Anna Stankiewicz-Mróz, Wprowadzenie do organizacji i zarządzania. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2005, ISBN: 83-89355-53-1 (51+0)



Czesław Sikorski, Zachowania ludzi w organizacji. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999, ISBN: 83-01-12915-8 (88+0)



Andrzej Wartecki, Zarządzanie organizacjami sportowymi. , Akademia Wychowania Fizycznego, Poznań 2008, ISBN: 978-83-88923-97-5 (29+11)



Janusz Sarnowski, Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym. , ALMAMER Wyższa Szkoła Ekonomiczna, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-60197-52-3 (143+2)