Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: punkt (0 - 11 z 11)




Stanisław Wyrcza, Analiza i projektowanie systemów informatycznych. Metodyki technik zarządzania, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999, ISBN: 83-01-12794-5 (44+5)

Renata Gabryelczyk, ARIS w modelowaniu procesów biznesu. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7251-683-9 (17+1)



Hilmar J. Vollmuth, Controlling. instrumenty od A do Z, Placet, Warszawa 1995, ISBN: 8385428100 (78+11)



Zbigniew Martyniak, Organizacja i zarządzanie. 60 problemów teorii i praktyki, Drukarnia ANTYKWA s.c, Kluczborg 1996, ISBN: 83-904855-5-9 (44+3)



Mark Morgan, Skuteczne wdrażanie strategii. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010, ISBN: 9788301161873 (42+2)



Paweł Waniowski, Strategie cenowe. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1447-2 (35+10)



Stanisław Galata, Sztuka zarządzania organizacjami. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7251-631-6 (18+3)



Kazimierz Frączkowski, Zarządzanie projektem informatycznym. Projekty w środowisku wirtualnym Czynniki sukcesu i niepowodzeń projektów, Wydawnictwo Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 2003, ISBN: 83-7085-731-0 (55+0)



Ryszard Kłeczek, Jacek Kall, Adam Sagan, Zarządzanie marką. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-89355-93-0 (25+10)



Roy Lewicki, Zasady negocjacji : kompendium wiedzy dla trenerów i menedżerów. , Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2005, ISBN: 83-7301-711-9 (47+2)