Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
  
<< Poprzednia :: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: koncepcja (20 - 40 z 42)




Romuald Kolman, Poradnik o jakości dla praktyków. , Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego Sp. z o. o., Bydgoszcz 1995, ISBN: 83-85731-92-X (80+1)

Jacek Pogorzelski, Pozycjonowanie produktu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1738-6 (42+4)



Grażyna Bartkowiak, Psychologia w zarządzaniu. nowe spojrzenie, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2010, ISBN: 978-83-7417-455-8 (20+4)



Mark Morgan, Skuteczne wdrażanie strategii. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010, ISBN: 9788301161873 (42+2)



Arkadiusz Potocki (red.), Społeczne aspekty przeobrażeń organizacyjnych. , Difin, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7251-752-4 (6+0)



Zbigniew Kreft (red.), Sukces organizacji: ujęcie zasobowe i procesowe.. (Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, nr 5) , Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, Sopot 2005, ISBN: ISSN 1732-1565 (20+0)



Tony J. Watson, W poszukiwaniu doskonałego zarządzania. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001, ISBN: 83-01-13368-6 (35+2)



Kazimierz Frączkowski, Zarządzanie projektem informatycznym. Projekty w środowisku wirtualnym Czynniki sukcesu i niepowodzeń projektów, Wydawnictwo Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 2003, ISBN: 83-7085-731-0 (55+0)



Mieczysław Przybyła (red.), Zarządzanie - kontekst strategiczny, kulturowy i zasobowy. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im.Oskara Langego, Wrocław 2007, ISBN: ISSN 0324-8445 (46+12)



Henryk Brandenburg, Zarządzanie lokalnymi projektami rozwojowymi. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice 2002, ISBN: 83-7246-191-0 (32+1)



Ryszard Kłeczek, Jacek Kall, Adam Sagan, Zarządzanie marką. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-89355-93-0 (25+10)



Krzysztof T. Konecki, Zarządzanie organizacjami. Organizacja jako proces, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2007, ISBN: 978-83-7525-053-4 (20+0)



Roman Niestrój, Zarządzanie przedsiębiorstwem XXI wieku. Materiały konferencji naukowej Wydziały Zarządzania, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2002, ISBN: 83-7252-132-8 (55+0)



Stanisława Borkowska (red.), Zarządzanie zasobami ludzkimi. Teraźniejszość i przyszłość, Instytut Pracy i Spraw Socjalnych, Warszawa 2006, ISBN: 83-87890-74-X (34+7)
  
<< Poprzednia :: Następna >>