Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: zapewnienie jako��ci (0 - 12 z 12)




Mariusz Chrapko, CMMI - Doskonalenie procesów w organizacji. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-01-16291-7 (5+26)

Elżbieta Skrzypek, Jakość i efektywność. , Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2000, ISBN: 83-227-1626-5 (60+0)



Katarzyna Szczepańska, Kompleksowe Zarządzanie Jakością TQM. , Alfa-Wero, Warszawa 1998, ISBN: 83-7179-099-6 (53+1)



Dennis Lock, Podręcznik zarządzania jakością. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, ISBN: 83-01-13742-8 (364+0)



Adam Stabryła, Podstawy zarządzania firmą. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1995, ISBN: 83-01-11746-X (201+7)



Piotr Miller, Systemowe zarządzanie jakością. , Difin, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7641-382-2 (55+0)



Tadeusz Wawak (red.), Wdrażanie TQM, norm ISO 9000 i ISO 14000 w urzędach administracji publicznej i w przedsiębiorstwach. , Wyższa Szkoła Administracji, Bielsko-Biała 1998, ISBN: 83-908828-1-7 (22+0)



Romuald Zalewski, Zarządzanie jakością w produkcji żywności. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 2004, ISBN: 83-89224-89-5 (36+15)



Adam Hamrol, Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-14994-9 (225+0)



Joseph Phillips, Zarządzanie projektami IT. Poznaj najskuteczniejsze metody zarządzania przedsięwzięciami informatycznymi, Helion, Gliwice 2005, ISBN: 83-7361-585-7 (48+9)



Adam Stabryła, Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000, ISBN: 83-01-13231-0 (59+11)