Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: nazwa (0 - 11 z 11)




Andrzej Szewc (red.), Informacja patentowa. (Skrypty UŚ, nr 316), Uniwersytet Śląski, Katowice 1983, ISBN: 0209-0473 (26+0)

Henryk Mruk (red.), Komunikowanie się w marketingu. , Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1523-1 (245+10)



Jacek Stanisław Ławicki, Marketing sukcesu- partnering. , Difin, Warszawa 2005, ISBN: 83-7251-517-4 (47+0)



Jerzy Altkorn, Strategia marki. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-208-1170-8 (32+4)



Kazimierz Ajdukiewicz, Zarys logiki. , Państwowe Zakłady Wydawnictw Szkolnych, Warszawa 1959, ISBN: (8+0)



Grzegorz Urbanek, Ewa Kosińska (red.), Zarządzanie marką. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1999-9 (59+0)