Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: segmentacja rynku (0 - 19 z 19)




Janusz Fudaliński, Analizy sektorowe w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem. , Antykwa, Kraków 2002, ISBN: 83-87493-17-1 (29+0)

Stanisław Dębski, Damian Dębski, Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw cz. 2. , Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 1994, ISBN: 83-02-07436-5 (39+0)



Ryszard Kłeczek, Marketing. Jak to się robi, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław 1992, ISBN: 83-04-03931-1 (45+0)



Ewa Kosińska (red.), Marketing międzynarodowy Zarys problematyki. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1788-1 (200+61)



Agnieszka Izabela Baruk, Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7251-630-8 (28+8)



Susan Briggs, Marketing w turystyce. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1452-9 (21+0)



Leszek F. Korzeniowski, Menedżment. Podstawy zarządzania, EAS, Kraków 2010, ISBN: 978-83-61645-44-3 (139+15)



Krystyna Mazurek-Łopacińska, Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1362-X (33+0)



Jacek Kaczmarek, Produkt turystyczny. Pomysł. Organizacja. Zarządzanie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1564-9 (77+3)



Jacek Unold, Systemy informacyjne marketingu. , Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2009, ISBN: 978-83-7695-004-4 (37+8)



Lechosław Garbarski, Zachowania nabywców. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1998, ISBN: ISBN 83-208-1135-X (24+5)



Zdzisław Knecht, Zarządzanie i planowanie marketingowe. , C.H. Beck, Warszawa 2005, ISBN: 83-7387-836-X (30+0)



Andrzej Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Zarządzanie od podstaw. , Wydawnictwa Akademicki i Profesjonalne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-60501-58-0 (133+0)



Frank Krawiec, Zarządzanie projektem innowacyjnym produktu i usługi. , Difin, Warszawa 2000, ISBN: 83-7251-107-1 (48+3)



Roger Cox, Violetta Pajewska (red.), Zarządzanie sprzedażą detaliczną. , Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Warszawa 2000, ISBN: 83-208-1262-3 (35+0)



Bolesław Rafał Kuc, Bohdan Gliński, Zarządzanie strategiczne: geneza, rozwój, priorytety.. , Wydawnictwo Key Text, Warszawa 1996, ISBN: 8390166585 (102+6)