Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: R-Faktor (0 - 9 z 9)




Aleksandra Duliniec, Finansowanie Przedsiębiorstwa. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-208-1963-8 (105+0)

Ewa Kosińska (red.), Marketing międzynarodowy Zarys problematyki. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1788-1 (200+61)



Paweł Kowalewski, Grzegorz Tchorek (red.), Mechanizmy funkcjonowania strefy euro. , Narodowy Bank Polski, Warszawa 2010, ISBN: (44+6)



Geary A. Rummler, Podnoszenie efektywności organizacji. Jak zarządzać ,,białymi plamami" w strukturze organizacyjnej?, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2000, ISBN: 83-208-1235-6 (40+0)



Przemysław Kisiel, Społeczne aspekty badań marketingowych. Wybrane problemy. , Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 8372520356 (22+0)



Jacek Unold, Systemy informacyjne marketingu. , Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2009, ISBN: 978-83-7695-004-4 (37+8)



Krzysztof Jajuga (red.), Zarządzanie ryzykiem. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-01-15403-5 (36+7)



Ryszard Borowiecki, Mirosław Kwieciński (red.), Zarządzanie zasobami informacji w przedsiębiorstwie. Ku przedsiębiorstwu przyszłości, Wydawnictwo Naukowo-Techniczne, Warszawa 2001, ISBN: 83-204-2713-4 (11+12)