Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: motyw zakupu (0 - 4 z 4)




Jacek Pogorzelski, Pozycjonowanie produktu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1738-6 (42+4)

Magdalena Kachniewska, Zarządzanie jakością usług turystycznych. , Difin, Warszawa 2002, ISBN: 83-7251-301-5 (21+0)



Ryszard Kłeczek, Jacek Kall, Adam Sagan, Zarządzanie marką. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-89355-93-0 (25+10)



Alan Muhlemann, Zarządzanie: produkcja i usługi. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1997, ISBN: 830111648X (142+18)