Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: Skala (0 - 14 z 14)




Stanisław Kaczmarczyk, Badania marketingowe. Metody i techniki, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1433-2 (48+14)

Stanisław Krawczyk, Logistyka w zarządzaniu marketingiem. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2000, ISBN: 83-7011-354-0 (51+3)



Stefan Nowak, Metodologia badań społecznych. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-01-14999-4 (21+0)



Jadwiga Stobiecka, Modele pomiaru jakości marketingowej produktów. , Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2010, ISBN: 978-83-7252-470-6 (12+0)



P.H. Sydenham, Jerzy Dudziewicz (red.), Podręcznik metrologii. Tom I. Podstawy teoretyczne, Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Warszawa 1988, ISBN: 83-206-0681-0 (18+0)



Ryszard Borowiecki, Andrzej Jaki (red.), Restrukturyzacja w obliczu nowych wyzwań gospodarczych. , Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw Uniwerstytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2010, ISBN: 978-83-62511-25-9 (4+0)



Wiesław Leszek, Wybrane zagadnienia metodyczne badań empirycznych. , Instytut Technologii i Ekslopatacji, Radom 2006, ISBN: 83-7204-493-7 (22+0)



John R. Schermerhorn, Zarządzanie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1783-6 (69+0)



Adam Hamrol, Zarządzanie jakością z przykładami . , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005, ISBN: 83-01-14486-6 (32+0)