Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: eksperyment (0 - 20 z 24)




Władysław Findeisen (red.), Analiza systemowa. Podstawy i metodologia, Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1985, ISBN: 83-01-04991-X (8+0)

Russell Ackoff, Decyzje optymalne w badaniach stosowanych. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1969, ISBN: (44+0)



Thomas Kuhn, Dwa bieguny. , Państwowy Instytut Wydawniczy, Warszawa 1985, ISBN: 83-06-01097-3 (10+0)



Steve Fuller, Knowledge management foundations. , Butterworth-Heinemann, Boston 2002, ISBN: 0-7506-7365-6 (20+0)



Ryszard Kłeczek, Marketing. Jak to się robi, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław 1992, ISBN: 83-04-03931-1 (45+0)



Leszek F. Korzeniowski, Menedżment. Podstawy zarządzania, EAS, Kraków 2010, ISBN: 978-83-61645-44-3 (139+15)



Stefan Nowak, Metodologia badań społecznych. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-01-14999-4 (21+0)



Wiesław Grudzewski, Krystyna Rosłanowska-Plichcińska, Mierzenie wielkości i wymiarowe modelownaie zjawisk oraz procesów ekonomicznych. , Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław 1984, ISBN: 83-04-01656-7 (3+0)



Tadeusz Kotarbiński, Ontologia, teoria poznania i metodologia nauk. , Zakład Narodowy im. Ossolińskich Wydawnictwo Polskiej Akademii Nauk, Wrocław-Warszawa-Kraków 1993, ISBN: 83-04-03158-2 (7+0)



Adam Stabryła, Jerzy Trzcieniecki (red.), Organizacja i zarządzanie. Zarys problematyki, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 1986, ISBN: 8301069805 (142+0)



Ludwik Fleck, Powstanie i rozwój faktu naukowego. , Wydawnictwo Lubelskie, Lublin 1986, ISBN: 83-222-0432-9 (29+0)



Józef Pieter, Praca naukowa. , Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Katowicach, Katowice 1957, ISBN: (9+0)



Przemysław Kisiel, Społeczne aspekty badań marketingowych. Wybrane problemy. , Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 8372520356 (22+0)



Jan Czerniawski, Struktura empirycznego testu teorii. , UNIVERSITAS, Kraków 1997, ISBN: 83-7052-957-7 (4+0)



Tadeusz Kotarbiński, Traktat o dobrej robocie. , Zakład Narodowy im. Ossolińskich Wydawnictwo Polskiej Akademii Nauk, Wrocław-Warszawa-Kraków-Gdańsk-Łódź 1982, ISBN: 83-04-01204-9 (14+0)



Wiesław Leszek, Wybrane zagadnienia metodyczne badań empirycznych. , Instytut Technologii i Ekslopatacji, Radom 2006, ISBN: 83-7204-493-7 (22+0)
 
: Następna >>