Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: substytuty (0 - 5 z 5)




Czesław Bywalec, Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny. , Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-255-1618-5 (51+0)

W. Chan Kim, Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna, MT Biznes, Warszawa 2005, ISBN: 83-88970-36-4 (36+0)



Michael Porter, Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994, ISBN: 83-208-0893-6 (19+0)



David Faulkner, Strategie konkurencji. , Gebethner & Ska, Warszawa 1996, ISBN: 83-85205-58-6 (21+0)



Peter Cheverton, Zarządzanie kluczowymi klientami. jak uzyskać status głównego dostawcy, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2001, ISBN: 83-88597-27-2 (51+0)