Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: doskonalenie (0 - 20 z 45)




Andrzej Blikle, Doktryna jakości. , , 2000, ISBN: (3+0)

Masaaki Imai, Gemba Kaizen. Zdroworozsądkowe, niskokosztowe podejście do zarządzania, MT Biznes, Warszawa 2006, ISBN: 978-83-88970-77-1 (10+0)



James Westland, Global innovation management. A strategic approach. , Palgrave, New York 2008, ISBN: 978-0-230-52491-0 (5+0)



Mike Robson, Grupowe rozwiązywanie problemów. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1543-6 (42+4)



Urs Birchler, Monika Butler, Information economics. , Routledge, New York 2007, ISBN: 978-0-415-37345-6 (14+0)



Tomasz Bartosz Kalinowski, Innowacyjność przedsiębiorstw a systemy zarządzania jakością. , Oficyna, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-7526-702-0 (32+0)



Rolph Oppliger, IT Security: In Search of the Holy Grail. , , 2007, ISBN: (3+0)



Michael Armstrong, Jak być lepszym menedżerem. , Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1997, ISBN: 83-87286-05-2 (38+12)



Hubert Rampersad, Kompleksowa karta wyników. , Placet, Warszawa 2004, ISBN: 83-85428-82-2 (6+0)



Ryszard Knosala (red.), Komputerowo zintegrowane zarządzanie. Tom II. , Wydawnictwo Naukowo-Techniczne, Warszawa 2000, ISBN: 83-204-2513-1 (1+0)



Adam Stabryła (red.), Koncepcje zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem. , Wydawnictwo Mfiles.pl, Kraków 2010, ISBN: 978-83-931128-3-8 (3+0)



Grażyna śmigielska, Kreowanie przewagi konkurencyjnej w handlu detalicznym. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2007, ISBN: 978-83-7252-364-8 (2+0)



Jóef Penc, Motywowanie w zarządzaniu. , Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1996, ISBN: 83-85441-20-4 (49+14)



Peter Drucker, Myśli przewodnie Druckera. , MT Biznes, Warszawa 2000, ISBN: 83-88970-15-1 (16+0)



Zbigniew Martyniak, Nowe metody i koncepcje zarządzania. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2002, ISBN: 83-7252-142-5 (78+0)
 
: Następna >>