Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
(cytat, str. 97) "instrukcje powinny być precyzyjne, krótkie oraz łątwe do odczytania. Jeśli tylko sytuacja tego wymaga, należy stosować odpowiednie znaki graficzne wspomagające respondenta w pracy nad wypełnianiem ankiety. Należą do nich: zastosowanie tłustego druku, umieszczanie tekstu w ramkach, oraz użycie strzałek."
(cytat, str. 49) Ważną kwestią są instrukcje negocjacyjne, jakich nam udzielono, oraz zakres pełnomocnictw zespołu negocjującego. Od tego zależy, na co może on pozwolić sobie w toku rozmów. Z reguły swoboda podejmowania decyzji jest ograniczona, a struktura delegująca negocjatorów zastrzega sobie prawo ratyfikacji wynegocjowanego porozumienia, zaakceptowania, odrzucenia lub odesłania go do renegocjacji.
(cytat, str. 88) Instrukcja- dokument wewnętrzny firmy, bardziej szczegółowy niż procedura i zazwyczaj ją uzupełniający (np. instrukcje technologiczne dotyczące wykonania wyrobu, czy instrukcje dotyczące kontroli jego jakości).
(cytat, str. 68) Instrukcje to dokumenty opisujące wykonanie różnych działań. Wykorzystywanie instrukcji ułatwia ich podział na: -systemowe- stanowią uszczegółowienie procedur, podając dokładne opisy wykonawcze -techniczne-stanowią podstawę realizacji procesów technologicznych
(cytat, str. 104) Regulamin obejmuje zbiór norm, instrukcji i procedur dotyczących sposobu zachowania się członków przedsiębiorstwa (organizacji), które określają jego formalną strukturę organizacyjną (statyczną i dynamiczną).
(cytat, str. 112) Instrukcja - akt prawny generalny wyjaśniający znaczenie istniejących norm prawnych lub wskazujący sposób ich realizacji. Instrukcja jest więc narzędziem kształtowania polityki funkcjonowania, nie będąc źródłem prawa.
(cytat, str. 24) " Założenia, które muszą być spełnione ażeby instytucja publiczna dostarczała usługi o wysokiej jakości. Są to: potrzeby osiągania rezultatów, potrzeb pracy w partnerstwie, potrzeb konsultowania z użytkownikami i społecznościami, solidność, niezawodność, dobra i stosowna informacja, szybkość/ terminowości wykonania, dostępność, pełna pomoc klientom. "
(cytat, str. 105) Instrukcje obejmują relacje człowiek-maszyna, człowiek-narzędzie pomiarowe, człowiek-człowiek, itp. Powinny określać wymagania dotyczące kontroli i prób, schematów pobierania próbek, tablic, ilustracji. Instrukcje mają odpowiedzieć na pytanie jak i w jaki sposób coś powinno być wykonane.