Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: instrukcja (0 - 10 z 10)




Thomas W. Mangione, Ankietowanie pocztowe w badaniach marketingowych i socjologicznych. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999, ISBN: 83-01-12850-X (11+4)

Jan Waszkiewicz, Jak Polak z Polakiem: szkice o kulturze negocjowania. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1997, ISBN: 8301124873 (84+5)



Romuald Kolman, Józef Cisewski (red.), Jakość usług. Poradnik, Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego Sp. z o. o., Bydgoszcz 1996, ISBN: 83-86827-34-3 (41+9)



Romuald Kolman, Poradnik o jakości dla praktyków. , Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego Sp. z o. o., Bydgoszcz 1995, ISBN: 83-85731-92-X (80+1)



Adam Nalepka, Struktura organizacyjna. , Antykwa, Kraków 2001, ISBN: 83-87493-61-9 (75+0)



Krzysztof Opolski, Zarządzanie jakością w usługach publicznych. , CeDeWu, Warszawa 2004, ISBN: 83-87885-64-9 (36+0)



Tadeusz Sikora (red.), Zarządzanie jakością według norm ISO serii 9000:2000. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2005, ISBN: 83-7252-260-X (32+0)



Krzysztof Opolski, Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych. teoria i praktyka, CeDeWu, Warszawa 2003, ISBN: 83-87885-32-0 (45+7)