Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
(cytat, str. 178) Kryterium wyodrębnienia musi być na tyle wyraźnie, aby nie dochodziło do "bratobójczych" walk pomiędzy centrami w postaci składania konkurencyjnych ofert temu samemu klientowi- muszą istnieć mechanizmy koordynujące działania.
(cytat, str. 122) Często próbujemy wpływać na innych, grożąc i ostrzegając, co będzie, jeżeli nie podejmą decyzji, jakiej chcemy. Ofert są zazwyczaj skuteczniejsze. Koncentruj się zarówno na uświadomieniu im skutków podjęcia przez nich oczekiwanej przez ciebie decyzji, jak również na polepszeniu tych skutków z ich punktu widzenia.
Słowa kluczowe:oferta, skuteczność Komentarze i źródła pierwotne: *A. H. Maslow
(cytat, str. 313) Na rynkach charakteryzujących się niedoborem, sprzedający zmuszony jest przewidywać, jakie towary warto mu prowadzić. Natomiast na rynkach z nieograniczoną obfitością dóbr można bez ryzyka oferować wszystko i czekać na rozwój wydarzeń, pozostawiając decyzje rynkowi.
(cytat, str. 178) Te pierwsze filtrują towary zanim trafią na rynek. To one decydują, czy dany produkt trafi do sprzedaży, czy nie. Nazwę je filtrami wstępnymi. Systemy rekomendacyjne oraz oparte na technologii narzędzia wyszukujące to z kolei filtry następne - ich zadanie to wynajdowanie w obecnej już na rynku ofercie elementów
(cytat, str. 164) Oferta (ang. offer,bid lub tender, nim. Angebot, franc. offere, ros offierta lub priedłożenije) jest wiążącą propozycją sprzedaży towaru lub swiadczenia usług, lub tez obu łącznie, z jednoczesnym precyzyjnym okresleniem istotnych waruków przyszłej umowy sprzedaży.
(cytat, str. 16) Klienci są mądrzy. Najczęściej nie będą podkreślać mocnych stron Twojej oferty. Wiedzą, że opłaca im się wytknąć każde niedociągnięcie Twojej firmy, wszystkie niedokładności Twojego produktu i podkreślić przewagę konkurencji. Nazywamy to "śmieciem informacyjnym"
Słowa kluczowe:klient, oferta, śmieć informacyjny Komentarze i źródła pierwotne: V.T.C. Middleton: Marketing w turystyce. Warszawa: PAPT 1996, s.89
(cytat, str. 60) Oferty powinny zawierać wszelkie niezbędne dla potencjalnego kupującego lub korporanta informacje. Powinny być w nich opisane oferowane produkty lub usługi. Oferty dzielimy na wiążące i niewiążące. Na ofertach niewiążących możemy spotkać adnotację: "Oferta ważna do wyczerpania się towaru".
(cytat, str. 62) "Serwis internetowy staje się nieodłącznym elementem marketingu, a dla firmy cennym źródłem informacji ze względu na interaktywność, a więc możliwość natychmiastowej reakcji przez klienta, do którego życzeń na bieżąco dostosowujemy naszą ofertę. Informacja stanowi dzisiaj walutę przyszłościową."
(cytat, str. 111) Private banking to oferta skierowana do osób, które nie mają czasu na zajmowanie się własnymi finansami, ale mają określone "zaplecze" finansowe, odpowiednią pozycję i prestiż oraz są polecone przez dobrze znanego i zaufanego bankowi klienta.
(cytat, str. 73) Zadania przedsiębiorstwa handlowego w zakresie sprzedaży polegają na przygotowaniu oferty towarów posiadającej taki zbiór użyteczności dla nabywcy, który ma szansę być sprzedany na rynku.
Słowa kluczowe:oferta, sprzedaż, przedsiębiorstwo Komentarze i źródła pierwotne: W rozdziale napisanym przez Marcina Żemigałę.
(cytat, str. 100) Firma handlowa, wdrażając i wykorzystując systemy i technologie informacyjne, stanowiące o jej pozycji konkurencyjnej na rynku, może przyciągnąć nowych klientów oraz szybciej reagować na zmiany potrzeb klientów, oferując im lepszą jakość obsługi oraz dostosowaną do popytu nabywców ofertę asortymentową.
Słowa kluczowe:technologia informacyjna, oferta, systemy informacyjne Komentarze i źródła pierwotne: Wrycza S. (1999), Analiza i projektowanie systemów informatycznych zarządzania, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, s. 11
(cytat, str. 80 - 81) Najważniejszą częścią oferty jest jej streszczenie wykonawcze, które - niczym zwiastun filmu - powinno zainteresować potencjalnego odbiorcę, nakreślić najważniejsze kwestie i zawierać kwintesencję dalszej treści dokumentu, tak by przekonać odbiorcę, że dalsza lektura nie będzie stratą czasu.(...) Streszczenie wykonawcze nie jest przedmową ani wstępem. Nie należy w nim zamieszczać informacji zupełnie nowych. Streszczenie wykonawcze składa się z takich zasadniczych elementów, jak: analiza, zakres, zalecenia, wskazówki dotyczące wdrożenia rozwiązania i - co najważniejsze- korzyści.
Słowa kluczowe:oferta Komentarze i źródła pierwotne: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997r. Dz.U. nr.78, poz.483), art.20 oraz art.22.
(cytat, str. 74) "Gdy wartość przedmiotu negocjacji jest trudna do określenia, najlepiej nakłonić przeciwnika, by przedstawił wyjściową ofertę jako pierwszy. W pozostałych sytuacjach odpowiedź na pytanie, kto powinien dokonać otwarcia, nie jest już tak oczywista. Jeśli pierwszy ruch wykonuje przeciwnik, istnieje szansa, że zachowa się zbyt bojaźliwie, co jest ci na rękę. Jeśli natomiast postanowisz zrobić to samemu, zyskujesz możliwość wyznaczania poziomu, na którym będzie toczyć się gra. Oznacza to, że niezależnie od tego, kto otwiera negocjacje, zawsze możesz osiągnąć jakąś korzyść."
Słowa kluczowe:oferta, otwarcie negocjacji Komentarze i źródła pierwotne: J.Kozioł: Jakość warunkiem postępu i dobrobytu, "Problemy Jakości" 1992, nr 5, s. 1-2
(cytat, str. 40) "Negocjacje zazwyczaj prowadzi się wtedy, gdy jedna strona ma do zaoferowania coś, czego potrzebuje druga strona. Przeważnie nie chodzi przy tym o jakąś pojedynczą, prostą rzecz. Przedstawiona oferta często nie odpowiada dokładnie oczekiwaniom drugiej strony; jednocześnie potencjalny nabywca niejednokrotnie sam nie ma pełnej świadomości, czego właściwie potrzebuje."
Słowa kluczowe:oferta Komentarze i źródła pierwotne: B. Ziębicki, "Zasady tworzenia i funkcjonowania organizacji inteligentnych"
(cytat, str. 23) Harmonogram związany z zapytaniami ofertowymi i ofertami ustalany jest dla każdego towaru bądź usługi odrębne. A zatem przebieg procesu dokonywania zakupu może zostać zakłócony poprzez dokonanie wyboru niewłaściwego dostawcy lub obranie nieodpowiedniej strategii. Lecz nawet wybór dostawcy znajdującego się na liście ofertowej i wybór rodzaju umowy jest częścią złożonego procesu podejmowania decyzji. Zresztą kluczowe zadania związane z dokonywaniem zakupów związane są z administrowaniem tym procesem, z zapewnieniem osiągnięcia kluczowych dla projektu celów i prowadzeniem odpowiedniej dokumentacji. Prawdopodobnie największym sukcesem i faktycznym wkładem zespołów zakupowych w prace projektowe jest wynegocjonowanie jak najkorzystniejszych warunków umów.
Słowa kluczowe:oferta, zakup Komentarze i źródła pierwotne: H. Meffert, Strategische Unternehmensfuhrung und Marketing, Gabler, Wiesbaden 1988, s. 3.