Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: strategia przedsiębiorstwa (0 - 20 z 28)




Renata Gabryelczyk, ARIS w modelowaniu procesów biznesu. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7251-683-9 (17+1)

Ewa Kosińska (red.), Marketing międzynarodowy Zarys problematyki. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1788-1 (200+61)



Andrzej Szablewski, Migracja kapitału w globalnej gospodarce. , Difin, Warszawa 2009, ISBN: 9788376410364 (41+0)



Ian H. Gordon, Relacje z klientem. Marketing partnerski, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 8320813204 (49+0)



Mark Morgan, Skuteczne wdrażanie strategii. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010, ISBN: 9788301161873 (42+2)



Patrycja Hąbek, Społeczna odpowiedzialność a zarządzanie jakością. , Wydawnictwo Politechniki Śląskiej, Gliwice 2010, ISBN: 978-83-7335-674-0 (21+0)



Józef Penc, Strategiczny system zarządzania. , Agencja Wydawnicza PLACET, Warszawa 2001, ISBN: 83-85428-72-0 (120+11)



Mirosław Razjer, Strategie dywersyfikacji przedsiębiorstw. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 83-208-1312-3 (40+0)



Krystyna Lisiecka, Zarządzanie jakością produktów w przedsiębiorstwie przemysłowym. , Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, Katowice 1993, ISBN: 196874 (59+1)



Jacek Kall, Bogdan Sojkin (red.), Zarządzanie produktem - wyzwania przyszłości. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006, ISBN: 978-83-7417-182-3 (71+0)



Bolesław Rafał Kuc, Bohdan Gliński, Zarządzanie strategiczne: geneza, rozwój, priorytety.. , Wydawnictwo Key Text, Warszawa 1996, ISBN: 8390166585 (102+6)
 
: Następna >>