Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: zachowanie (0 - 20 z 35)




Stanisław Wyrcza, Analiza i projektowanie systemów informatycznych. Metodyki technik zarządzania, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999, ISBN: 83-01-12794-5 (44+5)

Roger Fisher, William Ury, Dochodząc do Tak!. Negocjowanie bez poddawania się, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994, ISBN: 83-208-0955-X (39+9)



Jacqueline Dunckel, Etykieta w biznesie. Kompletny przewodnik wraz z działem międzynarodowym obejmującym kilkadziesiąt krajów świata, Wydawnictwo M & A Communications Polska, Lublin 1996, ISBN: 83-86924-03-9 (22+18)



Jerzy Zieliński (red.), Inteligentne systemy zarządzania. Teoria i praktyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999, ISBN: 83-01-12968-9 (45+10)



Terry Gillen, Jak asertywnie wpływać na ludzi. , Wydawnictwo Petit, Warszawa 2002, ISBN: 83-85292-43-8 (48+1)



Czesław Sikorski, Język konfliktu. Kultura komunikacji społecznej w organizacji, C.H. Beck, Warszawa 2005, ISBN: 83-7387-864-5 (46+11)



Józef Kozielecki, Koncepcje psychologiczne człowieka. , Wydawnictwo Akademickie "Żak", Warszawa 1998, ISBN: 83-86770-47-3 (10+0)



Marek Ćwiklicki (red.), Konsulting. Uwarunkowania i perspektywy rozwoju w Polsce, Poligrafia, Kraków 2009, ISBN: 978-83-88659-89-8 (23+7)



F.J. Devadason, P. Pratap Lingam, Methodology for the Identification of information Needs of Users. , , 1996, ISBN: (4+0)



Mark Thomas, Mistrzowskie zarządzanie ludźmi. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-264-0325-5 (27+9)



Jóef Penc, Motywowanie w zarządzaniu. , Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1996, ISBN: 83-85441-20-4 (49+14)



Nic Peeling, Negocjacje. Co dobry negocjator wie, robi i mówi, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1846-8 (38+7)



William Ury, Odchodząc od nie. Negocjowanie od konfrontacji do kooperacji, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1997, ISBN: 83-208-1060-4 (28+3)
 
: Następna >>