Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: relacja z klientem (0 - 11 z 11)




Stanisław Wrycza, Informatyka ekonomiczna. Podręcznik akademicki, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1863-5 (221+4)

Henryk Mruk, Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-01-16967-1 (69+12)



Amrit Tiwana, Przewodnik po zarządzaniu wiedzą. e-biznes i zastosowania CRM, Placet, Warszawa 2003, ISBN: 83-85428-83-6 (100+0)



Ian H. Gordon, Relacje z klientem. Marketing partnerski, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 8320813204 (49+0)



Brian Tracy, Skuteczne metody sprzedaży. , Muza, Warszawa 2000, ISBN: 83-7200-602-4 (35+0)



Jacek Kall, Bogdan Sojkin (red.), Zarządzanie produktem - wyzwania przyszłości. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006, ISBN: 978-83-7417-182-3 (71+0)