Encyklopedia Zarządzania :: trolling
Encyklopedia
Cytaty
Wydawnictwo
Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Autorzy
Tytuły
Słowa kluczowe
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki.
Instrukcja wyszukiwarki
(
ukryj
)
Cytaty i parafrazy dla: trolling (0 - 1 z 1)
Magdalena Karciarz
,
Informacja w internecie.
, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010
, ISBN: 978-83-01-16476-8 (26+4)
(cytat,
str. 22
) Trolling to zabiegi celowego atakowania werbalnego innych osób w celu zaszkodzenia ich wizerunkowi czy wiarygodności.
Słowa kluczowe:
internet
,
wiarygodność
,
wizerunek
,
atak
,
trolling