Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: faza (0 - 16 z 16)




Dave Ulrich, Liderzy zarządzania zasobami ludzkimi. Nowe wyzwania, nowe role, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2001, ISBN: 8388597434 (26+10)

Andrzej Sznajder, Marketing sportu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1739-3 (47+3)



Tadeusz Wojciechowski, Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem. , Difin, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7641-380-8 (74+3)



Zdzisław Szyjewski, Metodyki zarządzania projektami informatycznymi. , Placet, Warszawa 2004, ISBN: 83-85428-84-4 (91+13)



Michał Trocki, Nowoczesne zarządzanie projektami. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-208-2030-0 (51+0)



Tadeusz Grzeszczyk, Ocena Projektów Europejskich 2007-2013. , Placet, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-7488-132-6 (70+0)



Zofia Dach, Bogumiła Szopa (red.), Podstawy makroekonomii. , Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Kraków 2004, ISBN: 83-908535-7-4 (130+0)



Elżbieta Kowalczyk, Psychospołeczne uwarunkowania negocjacji gospodarczych. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 2001, ISBN: 83-88222-98-8 (37+3)



Tadeusz T. Kaczmarek, Ryzyko i zarządzanie ryzykiem. Ujęcie interdyscyplinarne, Difin, Warszawa 2005, ISBN: 83-7251-483-6 (101+0)



Przemysław Kisiel, Społeczne aspekty badań marketingowych. Wybrane problemy. , Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 8372520356 (22+0)



Radosław Baran, Strategie marketingowe. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-208-2007-2 (26+7)



Jerzy Łańcucki (red.), Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie. , Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego Sp. z o. o., Bydgoszcz 1995, ISBN: 83-85731-65-2 (40+0)



Adam Hamrol, Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-14994-9 (225+0)



Jerzy Rosiński (red.), Zarządzanie Projektem. Model najlepszych praktyk, IFC PRESS, Kraków 2003, ISBN: 83-913519-5-5 (32+7)