Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: rekomendacja konsumencka (0 - 9 z 9)




Chris Anderson, Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głos, Media Rodzina, Poznań 2008, ISBN: 9788372782724 (67+8)

Magdalena Karciarz, Informacja w internecie. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-01-16476-8 (26+4)



Paweł Tkaczyk, Zakamarki marki. , Helion, Gliwice 2011, ISBN: 978-83-246-3334-0 (60+5)