Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: targowanie (0 - 15 z 15)




Erich-Norbert Detroy, Dopiąć swego w negocjacjach cenowych. Jak negocjować cenę z trudnym klientem, Akademia Sukcesu HDT Consulting, Warszawa 2004, ISBN: 83-919732-1-2 (58+1)

Honorata Sosnowska (red.), Grupowe podejmowanie decyzji. Elementy teorii, przyłady zastosowań, Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, Warszawa 1999, ISBN: 83-87367-65-4 (20+9)



Wojciech Haman, Jerzy Gut, Handlowanie to gra. Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta, Kontrakt, Warszawa 2000, ISBN: 83-85924-04-3 (37+0)



Robert Mayer, Jak wygrać każde negocjacje. nie podnisząc głosu, nie tracąc zimnej krwi i nie wybuchając gniewem, MT Biznes, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-88970-28-3 (32+0)



Nic Peeling, Negocjacje. Co dobry negocjator wie, robi i mówi, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1846-8 (38+7)



Jim Thomas, Negocjuj aby zwyciężać. 21 zasad prowadzenia skutecznych negocjacji, MT Biznes, Warszawa 2006, ISBN: 83-88970-07-0 (108+2)



Wojciech Haman, Jerzy Gut, Psychologia szefa. Szef to zawód, Onepress, Gliwice 2004, ISBN: 83-7361-266-1 (34+7)



Henryk Bieniok, Sztuka komunikowania się, negocjacji i rozwiązywania konfliktów. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice 2005, ISBN: 83-7246-801-X (47+1)



Rene Moulinier, Techniki sprzedaży. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007, ISBN: 83-208-1655-6 (40+0)



David K. Carr, Zarządzanie procesem zmain. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-12676-0 (24+13)