Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: prze��ycia sensoryczne (0 - 4 z 4)




Bernd Schmitt, Estetyka w marketingu. Strategiczne zarządzanie markami, tożsamością i wizerunkiem firmy, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999, ISBN: 83-7230-023-2 (21+13)

Andrzej Szablewski, Migracja kapitału w globalnej gospodarce. , Difin, Warszawa 2009, ISBN: 9788376410364 (41+0)



Krzysztof Obłój, Strategia sukcesu firmy. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1998, ISBN: 83-208-1161-9 (61+0)



Aleksy Pocztowski (red.), Zarządzanie zasobami ludzkimi w procesach fuzji i przejęć. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004, ISBN: 83-89355-25-6 (47+2)