Cytaty i parafrazy dla: prze��ycia sensoryczne (0 - 4 z 4)
Schmitt B.,
Estetyka w marketingu,
Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999
- W świecie zintensyfikowanej komunikacji płynącej szeroką falą dzięki wykorzystaniu niezliczonej liczby urządzeń medialnych, atrybuty produktu i korzyści, jakich dostarcza, nazwy marek i marki stowarzyszone nie wystarczają już, by przyciągnąć klientów. Jedynie przedsięwzięcia angażujące uwagę odbiorców dostarczają zapadających w pamięć przeżyć natury sensorycznej, które odtąd ściśle wiążą się w ich umyśle z rangą firmy, jej produktami czy świadczonymi usługami.
(Schmitt B. 1999, s. 41-42)
Szablewski A.,
Migracja kapitału w globalnej gospodarce,
Difin, Warszawa 2009
- W efekcie nie dziwi fakt, że współcześnie najważniejszym celem działalności każdego przedsiębiorstwa jest pomnażanie kapitału zainwestowanego przez właścicieli, a zatem budowanie jego wartości.
(Szablewski A. 2009, s. 86)
Obłój K.,
Strategia sukcesu firmy,
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1998
- Tak więc, każde przedsięwzięcie kosztuje firmę podwójnie - zarówno w wymiarze realnie poniesionych kosztów, jak i bezpiecznych zysków, z których rezygnujemy na rzecz podjęcia określonych działań.
(Obłój K. 1998, s. 25)
Pocztowski A. (red.),
Zarządzanie zasobami ludzkimi w procesach fuzji i przejęć,
Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004
- Przykładem ogólnej strukturyzacji procesu kształtowania wspólnych przedsięwzięć obejmujących zarówno przejęcia, jak i inwestycje typu greenfield jest podział na siedem faz (Perkins 1977, s. 36):
1) opracowanie koncepcji,
2) ewaluacja szczegółowej koncepcji,
3) opracowanie oferty,
4) negocjacje,
5) zamknięcie projektu,
6) wdrożenie,
7) działalność operacyjna.
(Pocztowski A. (red.) 2004, s. 29)