Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: relacje z klientami (0 - 6 z 6)
(cytat, str. 123) Budowa relacji z klientami- firma może ograniczyć swoje kontakty z kilentami wyłącznie do promocji i sprzedaży, a po zamknięciu sprzedaży do serwisu. Może jednak prowadzić trwały dialog z klientami, systematycznie badając ich potzreby, preferencje i stopień zadowolenia.
(cytat, str. 143) W budowaniu właściwych relacji z klientami przydatna jest znajomość zasad komunikowania się, metod wywierania wpływu, technik perswazji, znajomość psychologii klienta, czyli zdolność dostosowania sposobu komunikacji do oczekiwań nabywcy.
(parafraza, str. 269) Zainteresowanie klientów nowymi koncepcjami: Troska o zagwarantowanie sensu kontroli otoczenia oraz tożsamości organizacji (np. bycie kompetentnym). Firmy konsultingowe: Sens kontroli otoczenia oraz tożsamości organizacji (np. techniczno - polityczni eksperci).
Troska o zagwarantowanie(...) -> inicjuje, podważa-> Sens kontroli (...) Sens kontroli (...) ->wzmacnia, odnawia-> Troska o zagwarantowanie(...)
(cytat, str. 17) Celem firmy, i jej kierownictwa, musi być wzbogacanie partnerstwa w taki sposób, aby przynosiło ono coraz większe korzyści, które można osiągnąć dzięki trwałym związkom nie tylko z klientami, lecz także z osobami mającymi wpływ na ich jakość i ciągłość.
(cytat, str. 35) Marketing partnerski jest to ciągły proces poszukiwania i tworzenia nowej wartości z indywidualnym klientem oraz dzielenia się korzyściami w ramach układu partnerskiego, obejmującego cały okres aktywności nabywczej klienta.